joi, 16 iulie 2009

Te iubesc (ul)

Deci nu, n-o sa vorbesc de "te iubesc-ul" meu...pentru ca al meu este inca la stadiul de reconfigurare :))

Vorbim despre te iubesc in general...acel te iubesc pe care toata lumea vrea sa-l auda, dar care de fapt inseamna un milion de diferite chestii.In primul rand difera ca inteles in functie de sexul persoanei care il rosteste.Da, rosteste, pentru ca...dupa cum multi stim, lumea doar il rosteste, fara sa-l simta neaparat sau macar sa-l gandeasca.

Imi povesteste o prietena zilele trecute ca prietenul ei a "inselat-o".
-Asa si?
Asta in conditiile in care i-a zis ca o iubeste.Da, stiu, incredibil, dar adevarat, si eu am fost socata de ce i s-a putut intampla :))) Si ma intreba ce parere am:
-Nu-i asa ca merita cea mai cruda pedeapsa de pe fata Pamantului?(eventual una neinventata inca dar foarte dureroasa si lenta?)
-Gen sa te filmezi in timp ce ti-o tragi cu altu' si sa-i trimiti caseta cu mentiunea " Ia si invata poate macar pe alta reusesti sa satisfaci cu chestia aia de-o numesti pula", in speranta ca o sa-l atinga macar in al doilea lucru ca importanta pentru un barbat, in afara de pula, si anume in orgoliul lui nemarginit????Aaaa, nu?Te gandeai mai degraba sa-i arati cat de mult rau ti-a facut prin asta iar el sa nu mai poata de durere stiind ca te-a ranit cu prostia lui fara margini?Da, nu stiu unde mi-a fost mintea, normal, o sa fie exact ca in cartile Sandrei Brown.

Wake up girl! Asa, te-a "inselat"...dar te-a inselat numai din perspectiva ta, omu' n-a gresit cu nimic de fapt, asa cum crezi tu.Singura greseala a fost ca nu ti-a explicat nimeni ce inseama "te iubesc" pentru el.Dar stai linistita ca iti explic eu.
Te iubesc-ul la el nu inseamna nici pe departe ce ti-ai imaginat tu, probabil te iubesc defineste ceva mult mai simplu si mai practic.

Ceva gen: "imi placi suficient de mult incat sa vreau sa-mi petrec mai mult decat suficient timp dintr-o zi cu tine decat cu altele" sau " imi placi pentru ca faci aia aia si aialalta asa cum n-a mai facut-o nimeni niciodata"(putandu-se referi de la datu' cu matura si pana la muie) sau "te plac intr-un fel deosebit pentru ca stai in cap cand ar trebui sa stai in maini " DAR (iar acest dar este continuarea pentru toate celelalte motive enumerate mai sus prin "sau") "asta NU inseamna ca nu exista posibilitatea ca intr-o zi sa apara alta pe care o s-o plac mai mult sau mai putin decat pe tine, dar totusi intr-un mod diferit, mod diferit care o sa ma faca sa te "insel" in conceptia ta".

Insa pe "te iubesc' femeile il percep in general ca pe o promisiunde de neincalcat ca el nu va mai vrea pe nimeni alta never ever.Daca au auzit "te iubesc" femeile intra in transa.Se si vad ca fiind unica femeie din viata amaratului, se si vad locuind impreuna, se vad maritate, isi dau seama brusc ca nu degeaba s-au gandit nopti in sir la rochia alba de mireasa, floricele pe campii si alte nebunii d-astea, totul culminand cu o stare intre agonie si extaz: se si vad cu burta la gura in chinurile facerii.Ce mai, gata, au pus cosu'.Daca a zis, a zis... :)))

Si ce e si mai funny e ca "ei" stiu... ca femeile asa vad "te iubesc-ul"... si stiu si ca femeile NU stiu ca te iubesc-ul barbatilor este diferit de al femeilor... si tocmai d-aia va si "inseala" mai fetelor, pentru ca teoretic nu pot fi acuzati...o fi zis el ca te iubeste da' pana la urma stii cum e...daca nu citesti contractul bine cand il semnezi si doar iti arunci ochii pe el crezand ca stii despre ce e vorba...la revedere...

Iubita please nu te supara pe mine, ca nu stie nimeni ca e vorba despre tine mai sus.Stii doar ca TE IUBESC! :)))))

9 comentarii:

  1. Mai intai de toate ai gresit un pic ca ai generalizat. Asta ori pt ca ai ramas cu traume puternice de pe urma barbatilor, ori n-ai cunoscut suficienti barbati, ori pur si simplu n-ai avut noroc la capitolul asta si ai intalnit numai barbati sa zicem nepotriviti.Nu vreau sa te jignesc in niciun fel si imi cer oficial scuze daca o fac, dar gandeste-te un pic si la vorba "cine se aseamana se aduna". Sunt convins ca ai sa-mi spui aici ca iti tragi concluziile si din experientele prietenelor tale care au suferit nopti in sir in batiste de unica folosinta, dar nu cred ca are relevanta. Tind sa cred ca blogul asta este locul unde iti expui parerile tale trase in principal din experiente personale, nu?
    Mai apoi, ai intrat intr-un subiect destul de delicat (zic eu) din care n-o sa iesim in vecii vecilor (amin!) si anume barbati Vs. femei. Si aici n-o sa stau sa-ti dau contra-argumentele sau explicatiile mele pt ca pur si simplu este inutil. Dar iti pot spune ca asa cum sunt barbati de genul descris de tine mai sus sunt si femei. Imi vei spune poate: "da!dar ele cand spun "te iubesc" they really mean it!!" Hai sa fim seriosi!In final pulele si pizdele, sunt toate la fel si ceea ce iese la suprafata este respectul de sine si fata de cel de langa tine. Sigur, am inselat si am fost inselat, am iubit si am fost iubit, in mai toate felurile, dar nu iubirea m-a indemnat sa nu insel ci pur si simplu..."ce tie nu-ti place, altuia nu-i face". Ar trebui sa fie pur si simplu un acord cu tine insuti in principal dar care ar fi bine de comunicat si partenerei sau partenerului :D. O sa zici ca sunt un copil visator si nimic mai mult, dar pana la urma contezi tu in primul rand ca om si daca reusesti sa faci pace cu tine, apoi totul vine de la sine.
    Si in ultimul rand....chiar crezi ca cel mai important lucru din toata viata asta de rahat este ca te insala iubitul sau iubita?!?E doar o mica bucatica de branza care ti-a ramas intre dinti! Baga o scobitoare si rezolva problema! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. mda, ia zi draga: tu il iubesti pe caulitz ?? si ar altfel in cazul tau ??

    RăspundețiȘtergere
  3. :))...cred ca n-ai inteles mai "amantul meu anonim" ca sa zic asa...eu n-am vorbit despre mine...si poate o sa-ti zic intr-o zi in particular cum sta treaba cu iubitul la mine...dar ca sa-ti raspund totusi...da, il iubesc,intr-un fel sau altul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Titus,cred ca nu ne ajung "paginile" acestui blog pentru a dezbate subiectul, asa ca propun sa il discutam candva face 2 face...sau mai bine zis sa le discutam,pentru ca tu ai mai comentat si la alte post-uri :)))

    Ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga proprietara de blog, placerea este de partea mea in a dezbate subiecte fierbinti cu tine! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte dragut blogul si mai important subiectele alese. Despre barbati vs. femei (alien vs. predator) se pot spune multe si tot nu se va ajunge la un raspuns multumitor pentru toti. Suntem diferiti prin natura dar asta ne face unici. Ce raneste pe unul poate ferici pe altul si tot asa. Imi pare rau pentru ce i s-a intamplat prietenei tale dar imi pare bine ca te are pe tine alaturi de ea sa-i arati calea. Vezi, lucrurile tind spre un echilibru constant in permanenta: mai pierzi dar mai si castigi; trebuie sa iasa soarele la un moment dat pe strada oricui. Daca ai mai pierde si tu din "cinismul" relatarii....de fapt cred ca s-ar pierde tot farmecul povestirii :))).
    Edy

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Edy,

    Merci de comentariu,ma bucur ca mai exista si alte persoane in afara de cunoscuti care-mi citesc blogul...sau ne cunosstem si nu stiu eu?

    RăspundețiȘtergere
  8. de ce pula mea sa ti faci blog? de ce pula mea tre sa stie toata lumea ce gandesti tu si sa ti cunoasca anumite aspecte ale vietii? pentru ca traim intr-o societate si trebuie sa existe comnunicare? pisat....

    RăspundețiȘtergere
  9. nu stiu cine esti,nici macar nu te semnezi, dar banuiesc ca nu esti vreun cunoscut de-al meu...asa ca nu inteleg un lucru...daca nu dai doi lei pe societate si pe comunicare, de ce pula mea, ca sa vorbim in acelasi limbaj ai pierdut 10 min pretioase din viata ta perfecta in care n-ai nevoie de "lume", societate si comunicare, citind aberatiile unei cretine care tine neaparat sa stie toata lumea ce gandeste ea?

    RăspundețiȘtergere

 

PhotoBlog