sâmbătă, 9 mai 2009

Me, my wife blonda and our TOTTWDDTIS relation

TOTTWDDITIS="the only thing that we don't do together is SEX"

10:15 De-ai fi tu salcie la maaaallll...m-as face rau...la umbra taaaaa...Alarma aia nenorocita...deschid un ochi...o vad pe blonda cum deschide si ea unu' in care se citeste: "chiar n-ai de gand sa o opresti"?O opresc ca oricum l-am pus la 10 :15 tocmai ca sa mai motai putin pana pe la 11 fara...da chiar credeti ca o intereseaza?Se intoarce cu spatele...incerc sa mai rememorez visele...plm...n-are rost...jump la baie, dar tiptil sa nu trezim printesa,ca doar s-a culcat pe la 6 dimineata.
Dupa dus ma instalez in "bucatarioara pizdii", cum a poreclit-o un amic, recent renovata (a se citi spalat faianta galbena care, stupoare, am aflat si noi ca e alba...da' ce zic eu alba, aproape bleu).Imi tine companie cainele nostru care se numeste "Andi Treci in hol ma!"si pe care ma bucur sa-l vad in fiecare dimineata aproape la fel de mult cum ma bucur ca aud ceasul.Oricum ma bucur ca azi nu ne-a facut nicio surpriza, avand in vedere ca blonda are o viata sociala atat de activa incat nu il scoate decat la 2 zile afara.Beau cafeaua (numai obiceiuri proaste mi-am luat de cand m-am maritat), fumez 2-3 tigari si ma imbrac.Acum tre' s-o trezesc pe domnisoara sa incuie usa in urma mea.Se da jos, e asa simpatica dimineata, iti vine s-o mananci, mai ales ca nici nu ma vede, parca e teleghidata.
12:00 Acum trebuia sa fiu pe la Romana da nah,eu de abia pierd metroul,dupa care nu alerg niciodata...e contrar tuturor principiilor mele...adica nu-i nimic daca alerg imaginar (si cad de fiecare data) dupa tot felul de prostii dar dupa metrou...never.
12:45 Ajung pe plantatie, trebuia sa fiu la birou de vreo 15 minute...da cine le mai numara, zic bogdaproste ca n-au fost mai multe.Deschid calculatorul, citesc mail-ul,pleaca fetele in pauza de masa...atat asteptam,tre sa-mi sun consoarta sa vad daca e bine,daca si-a baut cafeaua,daca a mancat,nebunii d-astea...dupa 8 ani de relatie mai tre sa faci si murdarii d-astea.
Sun de vreo 3-4 ori , cam asa, pana aude telefonu':
-Ce faci fiintza?aud o voce vesela.
-Bine fiintza, am ajuns, m-am instalat, au plecat fetele in pauza de masa, nebunii d-astea.Tu?
-Uite ce sa fac(si acum incepe), nu mai am 3 in 1 si jegoasa asta de mama n-a trecut pe acasa si i-am zis ca n-am mai fumat de 2 zile (sanchi,a fumat 3 pachete intr-o zi).E pe mess si ma cert cu ea de cand ai plecat.
-A,deci toate bune.Hai ca te sun cand plec in pauza ca acum n-am nimic nou de relatat.
-Bine fiintza,sa ma suni da?Sa nu ma lasi a nimanui ca mama.
-Bine fiintza,te pup,haidi pa!
-Te pup si eu, papapapapapa!
14:30Eh nah ca e randu' meu sa merg la masa...iau tigarile, telefonu, cartela si-am fugiat.Ca de obicei nu mai gasesc nimic bun de mancare, ma asez la masa si apelez "in caz ca ma lovesc la cap".Da, e blonda...Intr-una din serile cand mancam in oras, ca doi porumbei, nush cum fac frate ca mentionez ca n-am numarul ei in agenda...ca il stiu pe de rost(ca de altfel majoritatea numerelor din agenda, am eu o atractie bolnava pentru cifre):
-Pai cum fata, si daca sa zicem ca intr-o zi te lovesti la cap si uiti numarul de telefon?Ce-o sa faci?
-Ma da-o dracu, pai daca ma lovesc la cap si uit numarul, probabil o sa te uit si pe tine (doamne apara si pazeste) deci ce-o sa fac?O sa ma uit in agenda si o sa vad Blonda si in mintea mea zdruncinata(de la lovitura,evident) o sa zic:Ooooo, daaaa, nu stiu cine plm mea e Blonda asta dar trebuie s-o sun...doar am numarul ei de telefon in agenda...
Ma si vedeam batrana pe o banca in parc...ca in bancul:
Un mos pe o banca in parc , plangea de mama focului.Se opreste unu si-l intreaba:
-Ce-ai patit tataie?
-Pai sa vezi, am 80 ani si am o gagica blonda si buna de 25 ani, facem sex de cel putin 3 ori pe zi,ma alinta, imi gateste, apoi iar facem sex.
-Pai si atunci de ce plangi ma tataie?
-AM UITAT UNDE STAU!!!!
-Pai bine fiintza, atunci trece-ma "in caz ca ma lovesc la cap", ca sa nu ajungi de rasu' lumii.
Deci, ziceam ca o sun pe blonda...sa-mi tina companie la masa, nah, sa nu mananc fara ea.Plus ca trebuie sa stie ce mananc in fiecare zi, sa-mi pastrez silueta naibii, sa nu ma lase pentru alta mai buna :))
-Fiintza, ce bine ca ai sunat.Vezi daca te suna mama, sambata trecuta n-ai fost acasa pentru ca erai cu cineva, si d-aia n-ai raspuns la telefon, iar eu n-aveam incarcator la telefon(nu pentru ca ar fi fost ea cu stim noi cine).
-Pai si cu cine eram?
-Nu stiu,cu unu'.
-Pai si cum te-am sunat daca n-aveai incarcator?
-Pai am vorbit pe mess.
-Pai nu eram cu unu'?
-Pai erai la el acasa.
- :)))) Ba da-o naibii...si ia zi-mi...cum a fost?Ca stii ca vrea femeia detalii...
Ma intorc in birou, nici net nu mai am ca m-au restrictionat astia de tot...nu tu un messenger,nu tu o muzica...puscarie, ce mai.
18:00Mi-e o foameeee...o sun p-asta mica cu sufletu' cat un purice sa aflu daca a facut ceva de mancare...Culmea, azi a facut ciorba...uau...nu se mai face 9 o data...cred ca e ziua mea sau ceva...ca altfel nu-mi explic.
21:00Pierd iar metroul, de data asta eram gata gata sa alerg dupa el, cu gandul la ciorba...ce era sa fac...
21:45Iar stau la interfon 15 minute,parca zici ca avem palat cu 50 de camere,atat ii ia sa ajunga la interfon.Intru...Andi Treci in hol ma incepe sa latre...daaaa,aceasi bucurie e si in sufletu' meu.
-Fiintzaaaaaaa, ce dor mi-a fost de tine!Nu mai veneai o data, am facut ciorbitzaaaaa si n-aveam ardei...l-am sunat pe Corbu' si al nabii n-a vrut sa vina sa-mi aduca.Si era gata gata sa mi se taie la sfarsit smantana.
-Vai fata de unde te-oi mai tine?Cata ciorba ai facut?10 kile?????
-Ia ce ai adus?Hiiii,3 in 1!Hiiii tigari!Hiii Pepsi Twist!Si ia zi...nareaza,ce-ai facut azi?
In timpul asta deja m-am instalat la calculator, imi aprind o tigara,blonda ca o albinutza incalzeste ciorbica, cu carpa pe umar (stie ea ce stie).
-Fiintza vezi ca trebuie sa ma speli pe cap(am uitat sa precizez ca are vreo 10 kg de par blond care necesita atentie deosebita, si ca numai eu o spal)
-A si trecut o saptamana?:)))))(evident glumesc)
-Hai ma fiintza nu fi rea...
-Aaaaa, a facut botic :)))
23:00 Nah ca am scapat si de data asta, sa nu te mai aud o saptamana ca vrei baie.Mai bagam o barfa mica...
01.00 -Fiintza mi-e somn, mai stai ?
De obicei pe la ora asta o apuca certatul la telefon cu ...in, pe care l-a gasit intre timp(cine a mai citit blogu' stie despre ce vorbim si despre care n-o sa intru in detalii acum).
-Da, mai stau un pic si vin.
Fac patu', ma instalez, adorm si pe la 5 dimineata o aud cum o apuca curatenia.Dupa vreo juma' de ora simt cum se baga in pat mititica, deschide televizorul (ma apuca nervii) si o intreb:
-E aproape lumina afara,nu putem sa lasam televisorul inchis macar o data?
-Nu pot ma fiintza ca e liniste si nu pot sa adorm ca stau sa o ascult.
-Esti nebuna, ma disperi,o sa morrrrrrr.
-Da, si tu ti-ai lasat pantofii aruncati in sufragerie!!!!Si hainele pe pat,vezi ca ti le-am bagat in dulap.
Si asa ne-a traznit: Frate, noi doua zici ca suntem imperuna numai ca nu ne futem.Ar trebui sa scriem pe blog...si cum radeam noi asa, am afalat si cine e stalpu' casei:
De dupa perna mea apare o chestie, mica, gen insecta asa, da nici gandac nu era....si blonda mea sare ca arsa in mijlocu' patului si incepe sa urle:
-Omoar-o,omoara-l!!!
Eu percutez , abia vedeam dracu', nu vroiam decat sa dorm linistita, fara goange,televizor si tipete de femeie disperata.
Juma de ora m-am chinut s-o conving ca e "safe" sa puna capu' pe perna (si sa doarma, in plm).
-Da' unde e?
-Nu mai e, da-o dracu'!
-Siguuuuur?Ai omorat-o?
-Ihi!
-Da unde e acum?
-Sub pat!(imi venea sa-i zic ca nu's sigura daca a murit si poate ne intra in vreun orificiu peste noapte, da chiar vroiam sa dorm).
Mai balmajeste ea cea acolo, ca se uita pe National Geographic si a avut ea o revelatie...vorbeau aia de niste cromozomi si...plm...am adormit pana la urma dand din cap a aprobare.

10:15...De 3 saptamani vreau sa schimb alarma asta nenorocita...iar se uita blonda cu un ochi la mine...
-Si cum ziceai ca sta treaba cu cromozomii aia?

2 comentarii:

  1. stii ca si tu esti dusa, nu? nice job. e vb cumva de o colega mai "roza" de-a nostra? cam asa pare...
    moi... all good in lala land
    moi, the mistress of circus cabaret

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))
    stim cu totii ca sunt dusa,as vrea sa stiu daca o sa ma intorc vreodata ;)

    da,ea e...roza care nu mai e chiar roza.

    RăspundețiȘtergere

 

PhotoBlog