joi, 7 mai 2009

...esti

6:30 Trezireaaaaaaa...nu mai tace alarma aia...o inchid...dau sa atipesc la loc..aoleuuuuuu...blonda..."excursia" noastra...daca ma culc acum adio tren de 9:20...Ma dau jos tiptil...tac malc :)))...caut hainele,le gasesc...ma imbrac...chem un taxi...am "fugiat".


Stau juma de ora la interfon la blonda...nici nu e frig...imi deschide...nici nu ma vede.Ma trimite la Agip sa iau 3 in 1...surprise...astia fac inventaru'.Ma intorc, ii dau vestea...ma gandeam ca trece peste....ti-ai gasit...incepe...ca ea nu poate una, alta daca nu bea cafea...plm, d-astea de le stiu pe de rost.Traversez, la non stopu' abia deschis (nu nou deschis,a se intelege).


Ma intorc si ma trezesc gandidu-ma cat de 'special" e blonda...ea nu se caca frate...vorbesc serios...ea bea un ceai la fel de "special" ca si ea ca sa faca ceea ce pe noi muritorii de rand ne apuca cand ti-e lumea mai draga.Si acum, tre sa astept 2 ore sa-si termine "Zeus" indeletnicirile zilnice.


Plecam spre gara intr-un final, intr-o fuga...cer doua bilete...spre...aproape de mare ;)

Domnisoara, trenul a plecat de 10 minute...

Plecam cu coada intre picioare...spre autogara...da, ati ghicit, habar n-aveam unde e...

Ma uit la blonda, alba la fata pentru inceput, apoi galbena, apoi verde...curcubeu ca sa zic asa...si incepe...
-Fata,ma cac!
Zic...daaaa,glume...proaste, da' facute bine...Ea nu si nu...ca se caca.Vad ca-i groasa treaba, o iau de mana si alerg spre Mc(Donalds)...intram val vartej...coada ca la paine...30 de minute am stat la coada...intr-un fel imi doream sa se cace pe ea, sa avem prioritate...Intram intr-un final, asta sta vreo 20 min timp in care isi da seama ca nu mai poate sa faca...
-Fa-mi rost de un foc! aud de dupa usa...
-Blondo esti nebuna?De unde dracu' foc la ora si in locatia asta?
-Nu ma intereseaza, daca nu fumez, nu ma cac si adio si autogara...
Ies tiptil sa nu ma auda babele si-l pandesc pe unu' sa iasa din baie...imi da saracu' foc...ma intorc...pasez tigara "domisoarei"...Ca sa vezi....ce crezi?N-a mers nici asa...Incep bataile in usa si urlete...pai se poate asta-i nesimtire, stai atat in baie???Da, ma scuzi ca se caca asta mica pe ea...
Iesim, una mai nervoasa ca alta....ce sa vezi...zid de babe comuniste cu cate o piatra imaginara in mana...pai se poate?Atata nerusinare din partea noastra?Si se apuca blonda mea, foarte calma si probabil extenuata de atata scremut: Ma scuzati, facandu-si loc in multime...n-am facut Scoala de cacare rapida...asta-i buna!

Am scapat bazma curata si de data asta...alergam fara tinta spre autogara...aflam si unde e...ajungem intr-un final dupa juma de ora de mers pe jos...autogara plina de autobuze, ati ghicit...Eu cu ochii mari si goi nu stiam in care sa ma urc mai repede...in fine...ma interesez, niciunul nu mergea in directia dorita de noi.Aflu ca la 11 fara un sfert vine si "al nostru (cuscra)".
Blonda se pune pe baut cafea...ma agat si eu de-o tigara...si tocmai cand ma gandeam s-o las in charge pe blonda sa se uite dupa autobuz, apare si el saracu'...era un fel de cutie de chibrituri cu roti frate...da nah...ce sa-i faci...era cutia noastra.O las pe blonda acolo si ma duc sa fiu eu prima care-mi iau belet ;) Se deschid usili...si dau sa urc...ma opreste un nene gras:
-Stai,unde te grabesti?
Eu:-Aaaa...la ...esti??
El:-Pai mai intai rezervarile!
Eu(cu ochii mari si goi, oripilata aproape):Ce rezervari domne'?Unde mama naibii se fac rezervari la autobuz,ai fumat ceva?
Ma si sa te tii, cand incepe sa strige o lista luuuungaaaaa, mai lunga decat cutia de chibrituri.Se opreste intr-un final:
-Cati sunteti fara rezervare?
Nu-i iese socoteala, incep eu si numar...
-5 nenea.
-Bine,stati in picioare.
In picioarele cui, ma gandeam eu...In fine...o iau pe blonda de manutza...ma nu stiu cum face asta ca gaseste un loc gol...cica facem cu randu'.
Buuunnn...plecam, facem o vesnicie pana iesim din Bucuresti...nici nu iesim bine si o vad pe blonda schimbata la fatza...
-Fata...ma cac...
Ba da-o dreaq...asta-i laitmotiv ce plm...Incerc sa-i distrag atentia,hai sa ne uitam pe geam...uita intr-un final...
Pe autostrada face nenea asta care sofa un pic mai prost decat mine...un popas frate...noi bucuroase ca putem sa fumam dupa ce ne-am vazut de vreo 3 ori viata prin fata ochilor, de fiecare data regretand cate ceva, gen ca n-am facut sex in mai mult de 3 persoane, evident cu voce tare, ca nah...la ce emotii aveam...problema era ca eram singurele stresate de modul de deplasare ales...si nu intelegeam de ce toata lumea este calma...ne dam jos cu gandul sa fumam, evident exprimat tot cu voce tare, moment in care "calaul" nostru incepe sa urle...daca fumati va las aici, coborati doar sa mergeti la baie...haidi fata, lasa-l ca e senil, fumam in baie...in baie...stupoare...uitasem tigarile in autobuz.Se pune blonda pe luat tot arborele genealogic al calaului la rand, timp in care iese o tipa din baie, evident care a auzit injuriile, si zice: Stati linistite fetelor ca a mai adormit el la volan o data da n-am patit nimic.Atat i-a trebuit lu' blonda...eu nu ma mai urc, hai sa facem autostopu'.O conving pana la urma sa urce...tot drumu' a stat cu ochii pe ala sa nu adoarma naibii si sa murim cu atatea regrete.

Ajungem la destinatie...trebuie sa precizez faptul ca aceasta "excursie" a noastra avea un motiv nu tocmai vesel...dar de fiecare data cand sunt cu blonda...oricum...a fost de bine ca a fost cu mine..multumesc blondo ca existi :)))

Partea a doua maine ca imi pica ochii in gura de somn ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

PhotoBlog