sâmbătă, 9 mai 2009

...esti 2

...unde ramasesem?Ah,in gara de langa mare...incercam sa gasim un tren...dar nu spre Bucuresti...ci spre o localitate aflata la o aruncatura de bat...gen vreo 30 de km...aveam noi neste trebi importante pe acolo...
Gasim belete,ne postam pe o banca,asteptam trenu'...Vine si el sontac sontac...era personal sau ceva de genu'...urcam si gasim si noi un compatiment mai "intim",nu de alta dar stiti ca ne exprimam gandurile cu voce tare si nah...sa nu mai avem probleme...
Si tocmai cand blonda mea era in focuri si-mi povestea neshte chestii mai fara perdea asa...intra in compartiment o mamaie...se aseaza langa mine...incearca ea sa faca conversatie...n-ai cu cine...Acum ma gandeam, ma trebuie sa ne cenzuram...parca si vedeam patratelu' rosu in dreptul meu...Eh si cum gandeam eu asa, doar pentru mine se pare, culmea, o aud ca prin vis pe blonda cum relata foarte agitata cum ca i se "scula" "pula" in jos fostului ei...Bai blondo, ce momente iti alegi si tu sa faci dezvaluiri d-astea...Acum ce sa fac?Sa te mai intreb ce a urmat?Sau sa tin cont de mamaie?Da-o naibii, ca am impresia ca si ea vrea sa stie cum vine asta cu "sculatu' in jos"... pana la urma e un paradox...intregul concept de a ti se scula este in sus...Si incepe blonda sa-mi explice cum ca la inceput avea impresia ca sta ea invers...dar oricum ar fi stat...tot invers parea totul...invers si trist...si atunci ne-a lovit...oare sa fie asta corespondetul pentru expresia "laba trista"?
Ajungem la destinatie, petrecem si aici cateva ore...ne hotaram sa plecam...fiind ceasul vreo 5 dupa amiaza si uramtorul tren spre Bucuresti plecand abia la 8 de aici,ne-am hotarat sa mergem cu masina(unui amic) in alt oras de unde ar fi trebuit sa existe mai multe posibilitati de a ajunge in Bucuresti...chiar si cea exclusa de noi initial, si anume autobuzul...Eh,ti-ai gasit...niciun tren,niciun autobuz, nimic care sa duca spre Bucuresti....ba da-o naibii...nu ne mai vrea
Bucurestiul inapoi?Ne intoarcem,ce dracu sa facem,il luam p-ala de 8...daca Bucurestiul nu ne vrea, noi il vrem...La gara,alta tanti,care ne informeaza ca am inteles gresit...ei nah?imposibil asa ceva...Trenul vine la 7,ne duce inapoi langa mare si de acolo intr-o ora vine alt tren care duce la Arad,dar trece prin Bucuresti...Al dreaq,prin Ibiza n-are trece...da nah...nu ne tocmim,luam belete...mai fumam juma' de pachet de tigari, ne luam la revedere de la amicul nostru si..."la bulivar birjar".In tren dai iar cautari...da' acum nu mai cautam intimitate...era prea sinistru trenu', voiam un compartiment cu oameni...romani daca se poate...si gasim.In compartiment, doi porumbei: ea intr-o rochitza neagra, cred ca se duceau sau veneau de la o nunta...el camasa alba pe stilul apretata la guler, sa stea guleru' in sus...calare unu pe altu'...am crezut initial ca sunt siamezi ca pareau a avea o singura limba...Zic blondo,aici e de noi, hai sa le stricam seara, pe sistemul...daca noi nu ne distram,voi de ce v-ati distra?Ne asezam in fata lor, moment in care pustoiaca s-a cam ofuscat asa un pic...da nah,sper ca i-a trecut...daca nu,
ne cerem scuze acum public...Bineinteles ca incepem sa radem, glumim, doar nu era sa ne intimidam acum din cauza unor copii...nu mai stiu exact subiectul...sau subiectii...ca predicatul era acelasi...sex(a face,eventual), dar cert e ca pustanul radea pe sub mustati, cenzurat un pic de reactia fetei care-l strangea mai tare in brate si se uita urat la noi.In fine,bucuroase ca am mai stricat ziua cuiva,ne dam jos sa asteptam trenu' ala de trece prin Ibiza.
Si dupa o ora vine...ma ce sa zic...a meritat asteptare...asta semana a tren...gasim un compartiment mai retras,dupa ce am verificat daca mai circula si alte "nationalitati" cu el...si ne instalam in "cuibusorul nostru de nebunii".Tragem perdelele,stingem lumina...era perfect,numai sa nu adormim naibii sa ne trezim in Arad/Ibiza...ar fi fost bomboana de pe coliva.Dupa vreo 2 ore,timp in care asteptam sa treaca nenea de composteaza beletele,nu de alta,dar sa fie pensiunea completa,sa putem sa si fumam...Ne hotaram, de fapt blonda se hotaraste:
-Eu imi aprind o tigara...da-l naibii ca nu mai vine...
Da-i cauta alarma de incendiu, sa fim sigure ca nu facem vreo nefacuta...ti-ai gasit, de unde atatea conditii?Si ma postez dupa perdea sa pandesc controlorul...trage asta mica 2 fumuri, apare...controlorul...care era controloare de fapt...
-Sase,sase,stinge-o...
Unde dracu s-o stinga, ca geamul nu am stiut sa-l deschidem...in fine, reuseste, intra tanti...dam beletele, le face gauri, da sa plece...si ne mai arunca o ultima privire gen "stiu ce-ai facut asta vara" si pleaca.
Acum viata pe noi,reusim sa deschidem si geamu'...ne intindem comod ca la noi acasa...
Asa rau ne-a parut cand am ajuns la destinatie,mai mai ca ne venea sa dam o tura si pe la Arad.

Schimbam mijlocul de transport in comun,luam metroul de la Gara de Nord, spre Piata Victoriei...o statie doar.Ne asezam frumusel pe scaunele si observam in fata noastra un "babut" cu mana in ghips care motaia...ce zic eu motaia,dormea de-a dreptul pe scaunul din fata noastra.Noi iar incinse intr-o discutie, observam ca se deschid usile si urca o semi babuta care se aseaza langa "babut", scoate o pila si incepe sa-si pileasca unghiile frenetic, cam pe acelasi ritm pe care se tot balanganea "babutul de langa ea, din cauza miscarii metroului.Si ce-i bese mintea blondei?Fata astia doi se potrivesc de minune, unde este Cupidon acum sa-i sageteze?Si mi se apuca nebuna si intinde mainile, ca si cum ar trage cu arcul si-l "sageteaza" pe babut care exact in momentul ala face ochii mari si se trezeste,bezmetic.Blonda in culmea fericii:
-A mers,a mers!!!
Si trage de mine:
-Hai, e randul tau.Sageteaz-o pe baba.
-Fataaaaa...da ce dracu ma obosesc eu...si trag,ca de obicei pe langa.
Blonda a fost foarte dezamagita,din cauza mea cei doi n-au trait o poveste de dragoste nemuritoare.Ete fleosch, nici eu n-am trait si nu mai fac atata caz.
-Fataaaaaaaaaaaa!!!!!(topaie in timpul asta).Fata am uitat sa coboram!!!!
Coboram,suntem la Piata Iancului,blonda crizata ca ne inchid astia la metrou din cauza mea,ca n-am coborat la timp,e 11 fara 5 minute,ce-o sa ne facem????
Ne intoarcem la Piata Victoriei, schimbam magistrala si ajungem intr-un final si acasa...

Si acasa ce sa vezi...una dintre noi a avut parte si de sex pana la urma :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

PhotoBlog