vineri, 13 aprilie 2012

And super girls don't cry!!!!

Super girls don't cry...ihm...siiiiigur ca da...de parca nu tot "girls" sunt, indiferent daca au acel "super" inainte sau nu."And she say...it's ok...I got lost...on the way"...da da da...povesti de adormit copiii...dupa cum se poate observa in urmatorul vers: "And she screams... in my face...tell me to leave...leave this place..." asa ca nimic nu ramane neplatit...chiar daca ai lanaga tine o "supergirl" care nu plange nicioadata.Mai bine ar plange...macar ai stii o treaba...
"And I'm a supergirl"!!!!!!
Poate ca ar trebui sa incetez naibii o data sa mai fiu super.Poate asa toate problemele s-ar reolva de la sine...desi...cred ca " a fost o vremea" ca sa zic asa, cand am incercat si asta...si tot degeaba....
Am obosit sa mai incerc...si cred ca este nu numai cazul meu...cu cat te stradueisti mai mult sa fii sau sa nu fi ceva...mai rau iese...
Din cauza ca toata lumea vrea sa fie ceva ce nu este, sau din contra, nu vrea sa fie ce este, ajungem in tot felul de sitatii care de care mai absurde.
Hai sa...hai sa...nu stiu....mi-am pierdut ideea...este tarziu...sau devreme, depinde din ce punct de vedere privesti ( ceea ce ma face sa cred ca am avut dreptate pana acum, privind varietatea).
Hai sa dormim totusi, indiferent daca este devereme sau tarziu, dupa cateva ore de somn, s-ar putea sa avem dreptate cu totii.
Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

PhotoBlog