sâmbătă, 4 decembrie 2010

Probleme in paradis

Ana A: tu chiar n-o sa mai vb cu mine
Ana A: like niciodata nicioadata?
Ana A: :))
Ana A: un simplu da sau nu ar fi de ajuns
Ana A: ca sa nu te mai stresez ca idioata degeaba
Ana A: am crezut ca ai nevoie de timp sa-ti treaca
Ana A: dar vad ca nu in partea aia te indrepti
Ana A: ce sa fac?
Ana A: sa nu mai incerc?
Ana A: sau sa te stresez asa zilnic
Ana A: ?
Ana A: te-ai enerva daca te-as stresa zilnic?
Ana A: si daca te-ai enerva macar mi-ai raspunde?
Ana A: si mi-ai raspunde urat?
Ana A: dar macarr mi-ai raspunde
Ana A: si cat de urat mi-ai raspunde
Ana A: e ciudat asa sa vorbesc singura
Ana A: dar parca a inceput sa-mi placa
Ana A: si incerc sa-mi imaginez
Ana A: ce faci acum
Ana A: inchizi fereastra si ma injuri de fiecare data cand scriu ceva?
Ana A: sau ai lasat-o deschisa si nici nu te uiti ce scriu?
Ana A: sau citesti si razi?
ana A: din cate te cunosc as crede ca ultima varianta
Ana A: si daca razi cat te mai poti abtine pana sa-mi raspunzi?
Ana A: ce poza draguta ai!
Ana A: e noua?
Ana A: uite, vezi, tot gasesc subiecte, si a inceput sa nu ma deranjeze ca vb singura
Ana A: :))
Ana A: ma bucur ca petrecem "some quality time" impreuna intr-o dupa amaiaza de sambata
Ana A: ;)
Ana A: chiar daca tu nu-mi raspunzi
Ana A: dar, again, trec peste
Ana A: vroiam sa zic trecem
Ana A: dar am uitat ca tu nu raspunzi
Ana A: ai putea macar sa-mi spui daca sunt nebuna
Ana A: ca fac asta
Ana A: parca am fi intr-o comedie romantica proasta in care tocilara incearca sa-si exprime sentimentele...
Ana A: ca doar e indragostita de EL
Ana A: :))
Ana A: ....spunandu-i sincer toate gandurile ei de suferinta...
Ana A: chiar daca ii este rusine si roseste la fiecare fraza scrisa
Ana A: ))
Ana A: aberez rau deja
Ana A: ABSENTA TA IMI FACE RAU!!!!
Ana A: cat ma mai lasi?

I wanna be a bilionaire...so fucking baaaad...

Ana A: Alo!!!Stiam eu ca nu poti tine suparare pe mine prea mult timp, eram sigura ca o sa raspunzi intr-un final, ma tot intrebam cat te mai pot stresa pana vei da un semn.

V: :)))))))))))))))))Esti nebuna,trebuia sa te sun, numai la gandul ca nu stiu cat o s-o mai lungesti.

Ana A: Pai trebuia sa pun piciorul in prag, te-am tot sunat, n-ai raspuns, m-am gandit sa-ti las timp sa-ti treaca nervii, dar deja exagerai cu tacerea.ti-am dat mesaje, te-am luat la sentiment....nimic...NU MAI PUTEAM FARA TINE.

V: Daaaa, creedddd!Fata nu esti intreaga deloc.Ia zi, ce facem diseara, mergem la "gjgdgdgdg"?
Ana A: Mergem unde vrei tu fata acum ca m-ai iertat!Mi-a fost dor de tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

PhotoBlog