duminică, 19 decembrie 2010

Vreau...cu nu stiu cate semne de exclamare

Iar este sambata seara...oricum, la cate zile mi-am petrecut numai in casa in ultima perioada nici nu mai conteaza.
Am intrat asa intr-o doara pe blog...fara un motiv anume. Si cum butonam eu timida incercand sa descopar ce placeri nedescoperite imi mai poate oferi blogul, apas fara sa-mi dau seama pe "comentarii".
Le recitesc, mai rad un pic, mai rememorez cateva momente, cum ar fi Craciunul trecut petrecut tot pe blog... imi aduc aminte de blogul lui Cristi.Dau click pe blogul lui si incep sa recitesc cateva postari cand...surprizaaaaaa.Pe data de 21.10.2009 a avut o postare numita Vreau!!!!!!!! (http://swishervert.blogspot.com/2009/10/vreau.html).Postarea lui se termina asa:

"Fac din asta un fel de leapsa,o denumesc 'Vreau' si....ghiciti cine trebuia sa o continue????

Asadar 40 de vreau:

1.Il vreau pe Adi inapoi.
2.Vreau sa pot fi invizibila, dar nu tot timpul.
3.Vreau sa am nasul mic.
4.Vreau sa invat sa ma grabesc incet.
5.Vreau sa stiu.
6.Vreau sa inteleg.
7.Vreau sa nu ma mai doara.
8.Vreau sa imi placa fizica.
9.Vreau sa castig premiul Nobel.
10.Vreau sa nu mai fiu slaba (si... si...)
11.Vreau (pe aceasta cale) sa-mi cer iertare de la cei pe care i-am ranit vreodata, voluntar sau mai putin.
12.Vreau sa stiu ce-o sa mai scriu la urmatoarele 28 de puncte.
13.Vreau sa vad jumatatea plina a paharului.
14.Vreau sa cred.
16.Vreau sa nu existe 15.
17.Vreau piftie (iubesc piftia).
18.Vreau sa fie tot timpul cald, dar nu prea cald.
19.Vreau sa nu mai moara copii de foame.
20.Vreau sa cred ca pot schimba ceva.
21.Vreau sa vad Pamantul din spatiu intr-o zi.
22.Vreau sa mai pot spune "te iubesc".
23.Vreau sa vina ziua in care voi putea trece de pagina 15 din "Critica ratiunii pure".
24.Vreau sa nu uit.
25.Vreau ca pana la 10 ianuarie sa termin toate cele 10 manuale de citit, de 2 ori fiecare.
26.Vreau sa visez in continuare.
27.Vreau sa nu-mi fie frica.
28.Vreau sa nu ma repet.
29.Vreau sa numar toate stelele.
30.Vreau sa scriu o carte.
31.Vreau sa-l cunosc pe Henry Kissinger.
32.Vreau sa vreau mai mult de 40 de puncte.
33.Vreau sa stiu cum de am reusit sa ajung la 33.
34.Vreau sa ma duc la Fetesti.
35.Vreau sa nu mai vreau sa fie totul ca inainte.
36.Vreau sa pot spune multumesc.
37.Vreau sa fiu iubita.
38.Vreau sa stau pe marginea Marelui Canion, sa privesc cerul si sa nu ma simt mica.
39.Vreau sa spun ceva memorabil la punctul 40.
40.Vreau sa spun ca nu a fost asa de rau pe cat credeam ca o sa fie.
41.Il vreau pe Adi inapoi.

Noapte buna!

7 comentarii:

  1. Merci!
    E ok ca macar sa vrei niste lucruri.Ca nu se intampla,eh..Cel putin o sa ai ce regreta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lipsit de substanta. Patetic. In mare parte cam ce vrem toti. Mai incearca. ...si eu rad. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cam ce-si doreste si o bimbo de Fratelli dupa 3 cocktailuri. In virtual, toata lumea clocoteste de virtuti. Ma lasi?

    RăspundețiȘtergere
  4. ...si ce te face sa crezi totusi ca exista sanse sa nu fiu o "bimbo de Fratelli"? :))))
    ...asa sunteti toti zmei in ziua de azi, n-am vazut asa ceva...toti suntei "altfel" in mintea voastra bolnava de atata dorinta de a fi mai cu mot...
    ...vaaaaai, eu nu sunt cocalar, eu nu sunt pitipoanca, eu sunt "ACEST/ACEASTA al zilele noastre" total diferit/a de cei din jur...eu ma dezic domne de tot ce este in jurul meu.
    ...m-am saturat de atatia "miserupisti underground" rupti de comercialul din jurul lor doar in mintea lor si care nu pot accepta realitatea.
    ...fiecare dintre noi am vrea sa nu fim ca restul, ideea este ca in esenta suntem toti la fel...dar nici in ruptul capului nu putem accepta asta...n-am mai fi noi "miejii".
    ...ia pune tu mana acum si scrie 40 de puncte sa vad si eu cu ce se mananca ingeniozitatea, ca la mine la tara si in Fratelli habar n-avem.
    ...mor pe voi astia revoltatii
    ...de parca v-a pus cineva pistolul la cap sa pierdeti 10 minute pretioase din viata voastra "perfecta"

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos.....dar am o rugaminte: nu mai vrea, fa in asa fel sa fie posibil si o sa vezi ca totusi viata e o idee mai buna si frumoasa.
    Adi, ce mai astepti? 2 puncte iti sunt dedicate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Fac tot posibilul...insa cele doua puncte chiar nu-mi mai sunt dedicate...pe Adi nu-l mai poate aduce nimic inapoi...

    RăspundețiȘtergere

 

PhotoBlog