joi, 24 decembrie 2009

Best Craciun ever!

I'm home alone cu toate present-urile sub brad...nu ale mele, evident, ci ale celor care chiar au facut ceva (ce cretini!) sau macar au lasat impresia ca au facut ceva pentru cineva, astfel incat sa merite sa primeasca la sfarsit de an ceva in schimb.Ceva material, evident, ceva ce nici inmiit nu se va ridica la valoarea tuturor sacrifiiciilor si eforturilor depuse de acel altcineva care s-a straduit tot anul ca un bou (sau o vaca) sa multumeasca un magar (sau o magarita?) care nici macar nu constientizeaza ca acel ceva material n-are nicio valoare.Oricum acel ceva material a fost ales cu siguranta, nu pentru ca ar fi stiut ca ii va face placere acelui altcineva, ci dupa anumite criterii umanoide cretine ce tin tot de preferintele acelui cineva(mai stie cineva cine era cineva si cine altcineva?).
Deci nu, nu vreau cadou anul asta, pentru ca anul asta sunt altcineva (nu altcineva-ul de mai sus, evident), cineva (idem paranteza anterioara) care s-a schimbat si a inteles ca nu e nevoie sa incerce sa multumeasca diverse persoane un an de zile fara sa aibe ceva de castigat imediat dupa eforturile depuse, ci sa astepte ultimele zile din an ca sa primeasca ceva ce oricum nu m-ar multumi mai mult decat pe cel ce l-a ales si care deja a avut de castigat din partea mea un an intreg.
Si cum spuneam...este cel mai misto Craciun ever...singura, fara sa fie nevoie sa ascult ( a se citi suport) pe nimeni doar pentru ca e Craciunul si toata lumea e mai buna si mai vorbareata, fara sa fie nevoie sa admiram bradul si sa ascultam muzicuta aia cretina de la instalatia electrica...Doar eu si cateva episoade din sezonul 5 din Dr. House, un pahar de vin si un pachet de tigari.
Si ceva sarmale,evident, pentru ca mie imi plac sarmalele indiferent daca e Craciun sau nu.N-am inteles niciodata de ce toata lumea se poarta de parca sarmalele, cozonacul, piftia si salata de beouf au alt gust de Craciun decat in restul anului.Eu n-am auzit pe nimeni sa cumpere cozonac si sa zica ceva de genul "frate am mancat cozonac pana am lesinat si asa era de bunnnnn!" in miezul verii, primaverii sau...oricand...asa cum o fac de Craciun (si e valabil si cu sarmalele si etc).
Si ajung sa ma intreb: oare nu cunosc oamenii care trebuie?Neahhhh...imposibil...

Si totusi trebuie sa recunosc ca nu ma simt implinita asa singura...da...trebuie sa recunosc, inainte sa incep sa plang si sa nu mai vad tastele...As vrea sa fie cineva langa mine, nu e drept...SA-MI INCALZEASCA SARMALELE SI SA MI LE ADUCA LA PAT!Ati sarit voi repede cu diagnosticul(ar trebui sa nu ma mai uit la Dr House oare?) de depresie :)))Deci as vrea-o pe mama...nu pe oricine altcineva...da nah...tot anul ma plang ca vreau sa scap de ea macar 2 zile si acum o dau in diverse...deci ma duc sa incalzesc sarmalele alea.

Craciun fericit whatever inseamna pt voi asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

PhotoBlog