luni, 28 decembrie 2009

Ciorna Verso

Asta trebuia sa stea scris in locul asta :http://cineoare.wordpress.com/2009/12/26/keep-on-lying/

Ar fi trebuit sa scriu aici ceva maret...Asa cum probabil toata lumea isi doreste sa faca "something great", sa multumeasca gloata de oameni ce-i inconjoara...pentru ca nimeni nu se simte bine fara sa fie admirat...pentru ceva...orice...mai exact pentru orice-ul lui nemaivazut pana acum, sau cel putin reinventat.Doar ca parerea mea este ca lucrurile "marete", sau poate nu e asta cuvantul cel mai bun, le ies tocmai persoanelor care nu incearca asta, care o fac pentru ei, sau care cel putin incep prin a o face pentru ei.Nu pot da exemple pentru ca am curajul sa admit ca poate gresesc, n-o sa am niciodata cum sa stiu daca Einstein, Eminescu, Zola, Brancusi, iar aici mai puteti adauga pe oricine considerati voi ca merita, au facut-o pentru motivul recunoasterii sau nu.Sau daca au inceput de la a se multumi pe sine si au ajuns sa isi doreasca s-o faca pentru cei din jur.
Imi plac oamenii, imi place ideea de om de fapt, indiferent de caracterul lor, de actiunile lor, bune sau rele, indiferent de sentimentele lor, de asemenea fie ele bune sau rele.Imi plac pentru ca ma fascineaza faptul ca, in esenta, toti plecam de la aceleasi trasaturi comnune, la care se adauga tot felul de trasaturi diferite, dar complementare si care, in situatii asemanatoare, devin atat de diferite incat oamenii devin diferiti desi nu sunt.

Nu mi-a iesit maret dar mi-a iesit macar reinventat un pic.

Multumesc Veronica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

PhotoBlog