luni, 28 decembrie 2009

Femei imbecile?

Stau in fata unui laptop si vorbesc in soapta cu "satana obsesiv compulsiva".N-am mai vorbit in soapta de...haaaatttttt!!!!Satana de mai sus scrie si ea.Spre uimirea mea, satana scrie basme de adormit copii cu printese si atmosfera de poveste.Paradoxal.Dar eu stiu care este explicatia...a ajuns o "satana obsesiv compulsiva" tocmai din cauza excesului de zahar din dulcegariile create de propria minte.
Ea scrie pe blogul ei, eu pe al meu.Am ajuns la un subiect comun.Femei imbecile.Femei "destepte de felul lor", citand un clasic in viata, dar devenite imbecile datorita unor barbati ce au ca viciu "inteligenta in slujba indobitocirii sexului frumos".Acele femei ce ar fi in stare sa respinga fara un argument plauzibil, sau cel putin interesant, existenta extraterestrilor, sau chiar a "satanei obsesiv compulsive cu chip de zana", dar accepta pe loc orice explicatie venita din partea unuia dintre barbatii de mai sus.Si stau si ma intreb, in timp ce iau o gura de bere.Oare femeile sunt toate imbecile?Oare eu sunt imbecila?Oare satana aici de fata este imbecila?Sau poate femeile despre care vorbeam mai sus, si care in conceptia noastra sunt imbecile, au devenit in timp imune, au inceput sa nu mai simta nevoia de rasvratire si in schimb sa se multumeasca cu orice explicatie plauzibila care sa nu le mai darame si farama de confort psihic cu care au ramas?Sau oare isi doresc atat de mult acea persoana incat sunt in stare sa dea shut down inconstient acelei parti a creierului care in mod normal refuza o explicatie cretina?Sau fug de realitate?Sau poate nu fug, poate realitatea lor e dincolo de noi, este o realitate diferita de a celor ce privesc din afara?Poate vad totul din alta perspectiva, o perspectiva evident diferita de a noastra.
Sau poate noi suntem imbecile ca incercam sa intelegem ceva ce nu e de inteles.Ceva ce tine de fiecare om in parte si de niste motive subiective pe care nu avem dreptul sa le privim mai mult sau mai putin obiectiv si cu atat mai putin prin prisma subiectivitatii noastre.Poate din cauza ca suntem atat de diferiti, nu putem pur si simplu sa intelegem si/sau sa acceptam faptul ca unii pot avea niste motive iesite din comun din perspectiva noastra care-i pot face sa creada ceea ce aud decat ceea ce vad.Sau poate exact ceea ce aud este exact transpunerea halucinanta a ceea ce-si doresc sa creada cu atata ardoare.
Sau poate ar trebui sa ma intorc la berea mea si sa incerc sa ma mai dedublez si eu din cand in cand.

Un comentariu:

 

PhotoBlog