joi, 24 decembrie 2009

Ca tot n-am chef de ler

Vorbeam cu iubita mea Verso pe mess...clasicele "ce faci acum, ai primit cadou, ai bagat sarmale, asculti leru'?"...stiti voi...d-astea...Si cum vorbeam noi asa, eu mai gandeam si pentru mine, pentru ca mi se intampla des sa fiu multi tasking...
Purtam un "mono-dialog", cum imi place mie sa-l numesc, cu mine insami, ceva de genul:Ce faci?Pai bine, uite eu ma gandeam ca am chef sa fac sex.Ce coincidenta, si eu la fel...In fine...si ii spun si prietenei mele bune, ca nu ma rusinez "de fata" cu ea.De fapt nu ma mai rusinez de cand am vazut-o goala..si ea pe mine...glumes, evident.Asa...si ii spun fata mai da-l incolo de ler, eu vreau sex. Si ea zice pai mai asteapta si tu pana la anu'.Da ce fata e lumea ocupata cu bagatu' la ghiozdan?Crezi ca daca e Craciun nu mai are lumea nevoie de sex?Ce brad, ce cadouri, ce sarmale...eu vreau sex tata.De aici ea nu mai raspunde...continui cu "mono-dialogul", scriindu-i si ei in acelasi timp, poate citeste mai incolo cand termina cu leru'.
Deci...de ce mama nu stiu cui, barbatii iau de nevasta sau de sotie sau de orice alt fel de relatie serioasa (haha) toate frigidele, toate complexatele (bine, eu am zis toate scandurile dar nah, trebuia sa detaliez putin), toate aceste "eu sunt femeie serioasa, eu nu fac sex decat cu lumina stinsa si intinsa pe spate", toate femeile care la capitolul cel mai important pentru ei, sunt afoane.Stim cu totii ca oricum toata viata lor de dupa aceste afoane se gandesc la femeile bune la pat pe care le-au avut, asta daca nu au chiar curaj sa le futa in continuare, pe cele din trecut sau altele viitoare.
Si nu ma refer acum la acele femei bune la pat dar proaste la toate celelalte capitole.Ma gandesc la acele femei care sunt si placute dpdv fizic (nu zic frumoase), le duce si capul, poate cateodata mai mult decat pe ei (oare sa fie asta unul dintre motive?), si pe deasupra sunt si bune la pat.Si in schimb le aleg pe cele care nu sunt nici cine stie ce dpdv fizic, nici prea inteligente nu sunt, din moment ce au tot felul de prejudecati legate de sex...si..ma repet...au si prejudecati legate de sex...
Si ma mai gandesc eu asaaaa...ca raspunsul ar putea fi acela ca...se tem...se tem ca nu pot face fata...nu LE pot face fata...si ca le-ar putea face fata altcineva...doar ca nu-i duce capu' suficient (zic si eu, nu va suparati, ca nici pe mine nu ma duce chiar mereu, chiar la orice)...suficient incat sa-si dea seama ca daca e si frumoasa si desteapta si buna la pat...nu inseamna automat si ca va fugi cu primul care o apreciaza si are impresia ca ii poate face fata...
Asta ar fi un motiv...de fapt ar fi motivul esential, pe care probabil nu-l constentizeaza sau nu vor sa-l constientizeze...iar apoi urmeaza alte mici motive, printre care si faptul ca, in esenta, omul, indiferent de sex (ca sa ma scot acum) alege intotdeauna in functie de ce simte ca este mai important acum pentru el si care totodata are impresia ca l-ar putea satisface mai mult si pe termen indelungat.Desi nu-si da seama ca nevoile lui, si el ca om totodata, se va schimba cu timpul si va veni o vreme cand va dori inevitabil altceva (si nu va mai putea schimba).Desi orice varianta ar alege, la un moment dat tot se va gandi la cum ar fi fost daca ar fi ales altfel.Si datorita faptului ca face parte din aceasta rasa, la un moment dat tot nu se va putea abtine si va lua ceea ce si-a dorit si ceea ce acum considera ca ar fi fost mai bun...ajungandu-se astfel la tot felul de nasty situations.
Hai ca am sarit din lac in puta...da nu m-am putut opri...luati-mi tastatura din fataaaa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

PhotoBlog