sâmbătă, 14 martie 2009

As cumpara-o pentru ca te cunosc

De urcat am urcat, acum mai trebuie sa si cobor...stii tu vorba aia...vine omu' , sta oleaca....asa ca am coborat... am ajuns la blonda...mi-e o foame de mor...si miroase a mancare pe hol...sper ca e de la noi;)) Raspunde si blonda dupa juma' de ora la usa...eu cu ochii mari si goi, cu "apa-n gura", plina de speranta: de la noi miroase a mancare?Incepe sa rada...incep si eu ce dracu' sa mai fac?Da macar ai pus carnea la dezghetat cum ti-am zis acum 3 ore la telefon?Deja e pe jos de ras...ma lasa in bucatarie...eu si frigiderul...gol...ca-n filmele cu prosti...l-am inchis,sa nu raceasca...doar era naibii gol ;)
Am gasit niste cremwursti...niciodata n-am stiut frate cum se scrie cuvantul asta...nici acum nu sunt sigura ca e bine scris (sanchi, a cautat pe google da ce sa zica si ea acum),Si incep sa ma gandesc cum evitam mereu sa-l scriu, desi poate cateodata chiar ma informam inainte cum se scrie, cica sa nu ma fac de kkt.Acum nu mai evit.Nu mai evit multe.Poate si din cauza ca nu mai am pe nimeni pe langa mine pentru care, in mintea mea bolnava, sa conteze lucruri de genul asta...ohooo...si cate se mai inscriu in categoria asta...daca mai stiti dati exemple, ca stiu,again, ca nu sunt singura ;)Offf doamne ce exemple imi vin acum in minte...da nah, suntem inca la inceput, nu ne cunoastem asa bine, in primele luni de relatie trebuie sa pastram niste aparente totusi :)))
Hai sa-mi zica cineva ca nu e asa, in special fetele.Haidi fataaaaaaa, spuneti acum ce dracu'.Da,ne place sa ne ascundem dupa deget,trebuie sa lasam impresia ca suntem intr-un anume fel,asa cum am avea noi impresia ca ar vrea cei din jur...desi toti se caca pe ei si sustin sus si tare: Domne, mie imi place sa fiu eu insumi, nu sa ma prefac....va place pe dracu'....habar n-aveti ce va place

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

PhotoBlog