sâmbătă, 14 martie 2009

Circul des cu metroul

Circul des cu metroul...daa, inca nu am reusit sa achizitionez una bucata burtos cefalos cu ghiul pe degetu mic...si pe inelar, burtos care sa ma scape de chinul mersului cu metroul...Da las' ca ma fac eu mare...sa te tii ;)
Si cum ziceam, circul des cu metroul...si destul de mult...si ca distanta dar si ca timp...si mi-am facut "prostul" obicei, dupa unii, inspiratul obicei, dupa altii sa scriu diverse impresii despre...persoane...intamplari...obiecte...situatii s.a.m.d (ma simt batrana...de la acest s.a.m.d).In concluzie sa aberez la greu ;))
Deci...stiu ca nu se incepe fraza prin deci dar...am citit eu altele si mai grave...in majoritatea lor "povestirile"sau ce-or fi ele...sunt scrise in metrou...cu mici exceptii...asta e prima,evident...exceptie ;)

Va pup...pi toti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

PhotoBlog