sâmbătă, 14 martie 2009

Intr-o joi...

I love joia...din varii motive...prietenii stiu de ce...deci nu prea stie nimeni . Joia e cel mai liber la metrou....trebuie sa ma credeti pe cuvant :)))) Dar in joia de care vorbesc eu...

Abia la Unirii am prins loc de stat jos...sincer...sunt genul de persoana care considera ca este aglomerat (nu conteaza unde) abia cand trebuie sa-mi cedez si locul din picioare ;) Acum pot sa gandesc, finally.Pana sa se elibereze locu' asta nu puteam sa ma gandesc decat la care din persoanele din fata mea o sa coboare mai repede...nu stiu daca vi s-a intamplat...dar dupa fetele celor din jurul meu in acea zi as putea zice ca majoritatea se gandesc la asta...De aici o sa devina si mai ciudat...in mintea mea fac mici paruri...oare care o sa coboare mai repede...si sper ca nu e nimeni care sa se cace pe el ca domneeee...eu nu fac d-astea,eu sunt intreg la minte....toti aveti mici indeletniciri mai mult sau mai putin ciudate atunci cand va aflati in diferite situatii.Eh,de data asta avusei noroc,am castigat pariul cu mine insami, desi,hai sa fiu sincera,mizam mai mult pe domnisoara in rosu cu figura de..."eu sunt o intelectuala",cu o carte in mana,care se pare ca nu prea reusea sa se concentreze din cauza unui "indian" care asculta gutza si salam(eh uite ca am facut si o frumoasa rima,involuntar) si acum o sa fiu si mai sincera...sunt convinsa ca era doar gutza :)))In schimb a coborat a doua mea presupunere si anume un nene cu un rucsac verde...care tot atipea...nu stiu cum a reusit sa se trezeasca la fix...da ce mai conteaza, am zis bodaproste(eu si Caragiale in Napasta ce mai folosim cuvantul asta) si m-am asezat...uffff...

Asaaaa,ziceam ca acum pot sa gandesc...impropriu spus...cata minte poate avea o persoana care face ce fac eu?Ehe...bine ca s-a mai eliberat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

PhotoBlog