sâmbătă, 14 martie 2009

Ce as vrea sa-ti spun si nu pot

Am o problema...mutza...mai bine zis....
Aseara(cred ca era 24.02) :)))))) am avut asa o tentativa de a face pe viteaza...
In general imi place sa cred ca nu prea am probleme....adica sunt in stare sa ma descurc...in varii situatii...da stiti unde ma pierd?Cand e vorba de un barbat pe care-l plac...si nu pot sa-i spun ca-l plac...adica pot sa-i spun...dar nu cat de mult...cand il plac mai putin...n-am probleme...ma da' cand il plac nici picata cu ceara nu zic...imi da impresia de vulnerabilitate...si urasc sa fiu vulnerabila.Eh si aseara zic: gata, pun pe hartie ce am de zis, sub titlul de "ce as vrea sa-ti spun si nu pot"(pentru ca sunt o mare cretina, da' el nu tre' sa stie asta, desi probabil o sa afle acum)Si ma apuc si dai si scrie, puneti sufletu' pe tava, mai mai ca-mi dadea si o lacrima :))) Stiti cum facem noi femeile:-Nesimtitule m-am culcat cu tine si acum....cine o sa ma mai ia pe mine?Daca mai stai juma de ora,te mai iau eu o data...eh, pe principiul asta se bazeaza in general conceptiile femeilor...Da parca nici asa de disperata nu eram, la urma urmei pt inca o noapte ca aia....parca merita jumatatea aia de ora :))))
Deci ideea era ca nu pot frate sa ma exprim cum trebuie in situatii d-astea limita :))
E o senzatie ciudata,nu stiu daca o stiti, da' femeile sigur o stiu, chiar daca nu recunosc...senzatia aia cand tu stii in sinea ta cum arata o situatie (de genu' asta), cam stii daca e alba,daca-i neagra,daca-i gri,daca are sanse sa devina alba din neagra si invers....mai stii si ce simti tu in legatura cu el,cu stituatia,cu tine...eu in general,fac o paranteza,in situatii d-astea fug tata,fug cat ma tin picioarele imaginare...revenim,cam banuiesti(depinde cu cine ai de-a face) si ce simte the other one...macar cat sa stii daca e "groasa frate" sau e de bine...DAR...ti-e asa o teama sa o recunosti in gura mare,parca daca rostesti..gata...nu mai e nicio sansa sa se schimbe ceva in acea situatie...asa va ramane...de kkt...ca aia cu... dorinta spusa cu voce tare...nu se mai implineste...da' un pic invers ;)

Da...si ma dadeam eu acolo de ceasu' mortii...blonda ma consola....ne facem curaj, ne apropiem de calculator...sa "ne" bagam in seama, sa-mi prezint opera de arta muzei mele :))))) si zic...hai sa nu fiu asa brusca...il iau mai intai cu ce faci...si-mi raspunde...dupa ceva timp....uite ce sa fac...ciorba(bine nu chiar asa, intr-un mod mai abstract, carcateristic lui).
Si atunci am avut o viziune a ceea ce eram pe punctul sa fac fratilor...pai imaginati-va...ii scriu omului o intreaga polologhie si el vine si el ca omu cu carpa pe umar si o ceapa-n mana sa vada cine-l deranjeaza de la ciorba, se sterge cu dosul antebratului pe frunte si zice: ce-am facut frate?

:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

PhotoBlog