sâmbătă, 14 martie 2009

Comedia psihicului uman la ea acasa

Eh na ca a trecut si week-end-ul...si n-am mai avut timp domne' sa mai scriu in agenduta rosie :)) Oh, da , in ciuda faptului ca scriu ca o cretina ce sunt tot felu' de tampenii in metrou,oh ,da, mai am si eu o "viata", sociala chiar , asa cum le place unor cunoscuti de-ai mei sa sublinieze de fiecare data cand au ocazia...de parca ar avea ei habar ce-i aia o viata (hai ca stiu ce esti invisible, pe id-ul de sambata seara sa nu poti fi scanat(a))

Of doamne...:)))

Asa...ziceam cu viata aia, cica sociala...si cica a mea, intr-adevar,vineri seara a fost prea mult pentru mine sa mai si ies...da' mi-am scos parleala sambata...am fost intr-un loc unde poti observa comedia psihicului uman la ea acasa...cum unde maaaaaa?In TWICE =))
Pe la 6 , sambata evident, seara... dau o tura pe la blonda...am ars-o noi bizar pana pe la 9, da' nah, radem glumim...vorba aia...da noi nu iesim pe nicaieri?Si pune-te pe telefoane...Da pe cine sa gasesti?Ca lupii aia moralisti de care vorbeam mai sus...erau cu iubitii/iubitele...n-au timp de prostii ca noi astia care "nu suntem in stare sa intretinem o relatie"Frate,ce sa zic...eu pot sa intretin mai multe relatii(nu va ganditi la prostii) de mult mai multe tipuri...mult prea multe ;))
Intr-un final dam de "Alina" care mergea la Twice...ca...:
- Fataaaaaa...unde iesim fataaaaa asa noi 3 fete singure???
-Vai fata da ce-o fi fost in mintea mea?La dracu', are dreptate fata!!!
La Twice ne asigura ea ca e cumnatul ei acolo cu ink un prieten, o sa fie bine fata, ne apara ei.
-Da fata, ai dreptate, abia astept sa ma simt in siguranta in Twice :))))
Ma consult cu blonda dupa ce inchid telefonu'...si ajungem la o concluzie...hai sa mergem,ce naiba...n-am mai fost in Twice din liceu dar....ce alte optiuni avem?
Si acum noi ca fetele...de ce sa ma cac pe mine... cu aere de: eu nu fac d'astea coaie, mi-am tras o pereche de blugi si o bluza si am plecat...imi place sa am grija de mine si consider ca asa si este normal...k d-aia nu sunt barbat...ca sa ma rad la subratz, sa-mi schimb sosetele eventual mai des decat la 2 zile...si ca sa nu arunc ce prind la mana pe mine...parca va aud iar...hai frate k nu e asa...trist e ca...asa e mai baieti, in foarte multe cazuri ;)
Revin, ma scuzati...ma duc sa fac dus, cand ies...blonda toata in negru...corset,panatloni de piele, cravata...mai fata ma'...io inteleg k Alina e nebuna cu siguranta...da tare mi-e ca...dar va zic eu....n-ai cum sa te pui cu blonda.Si intr-o mana ce avea blonda mea,manca-o-ar mama pe ea de fata?O perche de colanti ANIMAL PRINT :)))
-Fata uite cu ce te imbraci tu!!!
Acum urmeaza juma de ora de imbracat,dezbracat...da' n-am scapat,asa am iesit...da' ma da' parca o aud...lasa fat' ca ai bluza neagra pe gat :))
Cica nu e chiar asa grav sa apar pe pitzi.org...da in Twice merge...adevaru' crud e ca....mai stilata de atat nu m-am simtit in viata mea

Plecam, ajungem, intram....SOC...pustime cat cuprinde...cred ca media de varsta era 18 ani,cu indulgenta...mai bine 17...cel putin la fete...la "baieti" mai "ridicau cota" toti labagii de 28-35 ani , in cautare de "elixirul tineretii fara batranete si viata fara de moarte"pe care probabil il gaseau intr-un pahar de VODKA RED BULL, care,cel putin pentru mine a fost un soc sa aflu ca era nici mai mult nici mai putin de 5 LEI...pai cum frate sa nu te faci pilaf si sa ai impresia ca desi ai inceput de chelie,de burta si de pierdere de neuroni esti Fat Frumos cu....palosu' gros?Cum frate sa nu ai impresia ca la 17 ani esti un mare Don Juan pentru ca ai mozolit-o pe una in club si eventual i-ai pus si mana pe cur...si nu numai ei...ci inca catorva tipe "bune" care treceau spre baie si ai profitat de aglomeratie...Cum sa nu accepti propunerile mai mult decat scarboase ale unor libidinosilor pentru ca ai 17 ani, ai venit la destrabal si esti muci si n-ai cu ce sa ajungi acasa...

5 LEI un pahar de vodka,mai ieftin decat un pachet de tigari...tigari pe care oricum nu le puteai fuma...te inecai de la fumul deja existent....mult prea existent si prin care ne-am facut si noi nevazute...ca magarul in ceata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

PhotoBlog