marți, 17 martie 2009

Sexy Brailoiu

Acest post a fost scris acum ceva timp pe un alt blogulet pe care l-am sters...si mi-a fost mila sa il arunc ;))

Cica imi zice unu’ azi cand ma intorceam de la facultate: -Frumoas-o, (asa ma gandesc eu ca ar fi scris el pentru ca avea fata de Iq cu –(minus)) te fac o plimbare? Omu’ era la volanul unei masini argintii (sau gri metalizat cica se zice) pe care banuiesc eu k de abia o spalase cu ultimii 200 de mii (d-aia vechi) si care stralucea (mai putin geamul din dreapta, pe care probabil il deschisese si cand iesise din spalatorie, si pe care ramasesera urme) aproape mai tare decat ghiulul de “haur” de pe degetul inelar de la mana dreapta .I-am raspuns sec: -Nu! Merge cu masina pe langa mine…timp in care mai bolborosea ceva da’ nu prea intelegeam si nici nu aveam chef sa ma obosesc sa inteleg…In dreptul unei statii RATB ma opresc, opreste si el, evident, ma indrept spre masina lui, timp in care el, cu un zmbet tamp pe fata (ceva de genul…am avut-o si p-asta) imi face loc pe scunul din dreapta fata (avea niste coli pe scaun,sau cel putin asa pareau, da’ nu cred k erau ale lui…nu parea sa sti sa scrie sau sa citeasca).Ii fac semn sa lase geamul mai jos decat era, nu de alta da ma stresa k avea zoaie doar pe jumate’ si m-am gandit k ar da mai bine sa fie murdar peste tot, incerc sa-mi iau o fatza de Iq 15 si-i zic: -Daca imi zici cum se scrie manca-ti-as te las sa ma duci pe jos pana la intersectie.A ridicat geamul si a plecat…probabil n-a vrut sa-si iroseasca cunostintele privind gramatica limbii romane doar pentru o plimbare pana la intersectie…Sau poate a observat-o pe tipa care trecea prin spatele meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

PhotoBlog