duminică, 15 martie 2009

Tulai drace!

Is ceva mai soft azi...probabil pentru barbati va fi putin cam prea lacrimogen si nu va prezenta interes...asta daca a citit cineva pana acum blogul (in afara de prietenii mei care nu au putut sa ma refuze).
Asa, si ma gandeam eu cum viata nu-i ca'n filme domne'(evident tocmai am vazut un film care a scos la iveala diverse frustrari ale mele).Nu exista persoane dezinteresate dornice sa te ajute neconditionat, nu exista acea "special" person care sa te iubeasca(sa tina la tine sau...whatever) neconditionat, nu exista "si au trait fericiti pana la adanci batraneti"...si dincolo de batraneti .In lumea reala in majoritatea timpului muncesti (sau doar eu muncesc?). N-ai timp (si chiar daca ai avea...) de momente in care te misti in slow motion, vantul iti flutura "coama-n vant" si apare barbatul perfect, care dintr-o multime de femei te alege fix pe tine, se aseaza in genuchi si te cere de nevasta.N-ai parte de prieteni in adevaratul sens al cuvantului, de oameni care sa te placa dezinteresat...majoritatea avem foaaarte multe cunostinte frate, nu prieteni, cu care iti petreci timpul...mai faci o conversatie, eventual aveti si aceleasi pasiuni...sau poate nu...da' ce dracu conteaza, tu te faci ca il asculti...el se face ca ii pasa...si uite asa mai trec 2-3 ore din timpul tau liber(dupa ce ca ai asa mult).Da' nah acum, de visat puteti sa visati in continuare ca nu va opreste nimeni.Si nu zic acum ca nu li se mai intampla si chestii misto unora...unii chiar au parte daca nu de o poveste macar de o mica parte din ea...da' oricum ai da'o...tot n-o sa dureze la nesfarsit ;))

Si nu...nu sufar frate dupa nimeni...ca stiu ca asta crezi...nici dupa un barbat,nici dupa mai multi si nici macar dupa cei pe care-i credeam intr-un fel prieteni.Eu tind sa cred(poate sunt singura)
ca in general nu exista relatii(de orice natura...fiecare o sa se gandeasca la o relatie anume acum ) dezinteresate...cred ca e destul de simplu de inteles ca atunci cand cunosti o persoana si ea tinde sa-ti devina ceva....o sa-ti devina numai pentru ca detine anume calitati(sau poate defecte?) care iti sunt tie favorabile, si care te fac sa te simti intr-un anume fel...cu cat mai bine,cu atat mai bine, ca sa zic asa ;)
Nu o sa vrea nimeni sa-ti fie alaturi, sau nu o sa te doreasca nimeni, sau nu o sa te suporte sau accepte nimeni doar pentru ca esti tu....TU... ci doar pentru cum poti TU reprezenta un avantaj pentru el, intr-un fel sau altul.Iar atunci cand pe langa avantajele pe care tu le reprezinti pentru o persoana intervin si anumite dezavantaje (create tot de calitatile sau defectele tale....adica tot de acceasi persoana..ca dracu', nu cred ca te-ai metamorfozat intre timp) atunci...nu mai reprezinti ce reprezentai in raport cu persoana respectiva(prieten/a,iubit/a,amant/a whatever).
Si inca o chestie...ca daca tot sunt in toane proaste azi, sa epuizez toate subiectele astea diabetico...ceva, nu-mi vine in minte ce :( Sa nu mai trebuiasca sa murdaresc blogu' si in alta zi cu ele :)) Ce inseamna frate sa iubesti pe cineva ? (mai putin varianta de mai sus descrisa de mine) Nu ma refer neaparat la iubirea dintre o femeie si un barbat...pot fi si 2 femei (luati-o cum vreti).
Am auzit la multe persoane chestia asta cu te iubesc...multa lume mi-a zis ca nu stie sa-mi explice...pai stai frate asa...poti sa explici ce inseamna a manca?Da.Dar a fi indiferent?Da.Dar a iubi,nu?Asta inseamna ca nu exista nu?Aaaa, ca exista "imi place sa-mi petrec timpul cu tine pentru ca mai faci sa ma simt...asa...sau invers, sau "imi place ce fel de persoana sunt cand sunt cu tine" sau mai stiu eu ce....asta da...o inteleg.

Tulai drace eu chiar is dusa...sincer cred ca toate astea se datoreaza, de fapt nu se datoareaza, ca ar insemna ca e de bine, de fapt se intampla DIN CAUZA unei singure persoane.Sa dea cu subsemnatul/a, dar nu daca se prinde cine e...ci mai exact de ce :)))))

3 comentarii:

  1. Diferenta intre "a manca" si "a iubi" este ca pentru prima activitate ai nevoie de o oarecare consistenta a materiei (mai mult sau mai putin, nah...fiecare cu gusturile lui). Nu poti manca nimic, aer, sau vise (nu ma lua cu literatura sf, da? vb strict organic aici :P). In schimb pentru cea de a doua activitate spectrul este muuuult mai larg. Deci din start nu poti compare cele doua activitati doar pt simplul fapt ca pt unul ai exemple si pt altul nu ai. E mult prea puerila comparatia la nivelul asta. E ca si cum te-as intreba eu pe tine: "De ce crezi in D-zeu? L-ai vazut vreodata? Ai stat de vb cu el vreodata? (eventual sa-ti si raspunda, nu sa faci un monolog)
    In vremurile indepartate "fenomenele" care nu se puteau explica generau panica, frica, si intr-un final erau catalogate drept tabu. In ziua de azi vad ca oamenii tind sa dea o consistenta palpabila fiecarui lucru! Nu prea va mai place sa visati un pic, sa va lasati imaginatia sa zboare, sa va generati ideile pe simple simturi! Azi totul trebuie sa aiba o explicatie, o logica, totul este o ecuatie. Nu am nimic cu lucrurile logice, ba chiar imi plac dar nu cred ca este nevoie sa ducem chiar totul la extrem si sa cautam explicatia fiecarui lucru. E ca atunci cand vrei sa vezi un film si mereu se gaseste cineva care vrea sa ti-l povesteasca pana sa ajungi tu sa-l vezi. :)
    Dar hai, ca nu vreau sa fac blog in blog. :) Eu zic ca din cand in gand asa, sa o mai lasi pe domnisoara (imi place mie sa cred) Fantezie, sa te ia de manuta si sa-ti arate lumea ei. E placut uneori, atata timp cat iti raman picioarele pe pamant (cam macabra imaginea :D) si iti pastrezi un echilibru intre real si ireal.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dear Miss go Fuck Yourself,
    Imi pare rau k nu sunt persoana care credeai u k o sa com la post-ul asta. Ma cheama Eugen (de profesie psiholog, nu stiu dak e relevant), am 28 de ani si am dat peste blogul tau accidental si mi-a atras atentia postul cu Tulai Drace…(venind din originalul Tulai Doamne…tare referinta ).
    Sper sa consideri comm meu k o parere neutra. Hai sa filozofam putin pe tema cu viata k in filme…sau cum s-a trezit frumoasa adormita in secolul 21.
    Mai e ceva sa te trezesti la 23 de ani k traiesti intr-o jungla..k fat frumos nu exista..si dak exista nu o sa te salveze de balaur venind calare pe calul lui alb…
    Hai sa-ti fac putin realitatea mai obscura decat credeai u k e pana acum. Ai scris in postul tau k “ai fost dezamagita” cand ti-ai dat seama k oamenii sunt pe interes si acest fapt a facut k visul tau frumos sa se spulbere. Acum te intreb eu…tu nu esti tot om? Eu cred k esti..adik sper…Si hai sa-ti mai spun ceva..traim intr-o lume materiala..este foarte normal k si sentimentele sa se materializeze. Sau nu stiu…in postul tau ai spus k nu ai parte de prieteni dezinteresati…dar u poti sa-ti spui cu constiinta impacata k esti o prietena dezinteresata….k nu iti selectezi pers pe care vrei sa le ai langa tine (prieteni) in functie de niste criterii (adik ratiune..adik non sentimente).
    Te-ai legat de definitia vb a iubi….u nu iubesti in functie de anumite criterii?(compatibilitate sexuala…educatie…caracter…iar lucruri non sentimentale). Sau u nu ai ai spus niciodata “te iubesc” asteptand sa ti se raspunda ”si eu te iubesc”?.
    Ai scris u la un mom dat “Si nu…nu sufar frate dupa nimeni….ca stiu k asta crezi..nici dupa un barbat…nici macar dupa cei pe care-i credeam prieteni” si la sfarsit “…de fapt se intampla din cauza unei singure personae. Sa dea cu subsemnatul,dar nu daca se prinde cine e…ci mai exact de ce”…te cam contrazici printesa mica…
    Si acum te intreb eu: nu cumva tot postul tau reprezinta o traire interioara de a ta. Adik nu cumva ii acuzi pe altii pt probleme tale..pt faptul k nu poti sa ai o relatie de orice fel..pt k nu poti sa fii intr-adevar acea printesa salvata de balaur.
    Nu cumva postul tau e de fapt un strigat de ajutor…nu cumva vrei sa fii salvata....pt k realizezi k nu ai ceea ce trebuie k sa faci fata junglei in care traiesti?
    Nu am pretentia sa pastrezi acest com pe blog…nu era ideea s ail vada altii….ci doar sa reflectezi putin asupra cuvintelor mele. Retine…potential ai…mai trebuie doar slefuit…si incerca sa-ti redistribui scara valorilor…vezi ce vrei sa faci cu viata ta…si nu-ti mai cauta tap ispasitor pt esecurile tale.

    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Eugen,

    Merci pentru comment in primul rand.Si in continuare bauiesc ca banuiesti,ca sa zic asa,ca urmeaza sa las si eu un comment la comment.

    N-am zis ca sunt dezamagita cand mi-am dat seama ca oamenii sunt pe interes...stiam ca asa e dar am simtit nevoia s-o (mai?) spun o data pe blog.
    Nu am zis niciodata sau nu am vrut sa se inteleaga ca eu nu m-as incadra in aceste "tipare" atat la postul asta cat si la altele...
    Iar in final o sa te lamuresc in legatura cu acea mica "contrazicere" a mea pe care ai remarcat-o : am zis ca nu sufar dupa nimeni si chiar nu sufar dupa nimeni...in cel mai rau caz sufar dupa ceva (si sunt sigura ca o sa incerci sa faci o analiza psihologica si asupra acestui ceva dupa care as putea eu suferi...)Iar despre persoana cu subsemnatul...in primul rand nici macar nu era vorba despre un barbat(ca banuiesc ca la un barbat te gandeai din moment ce l-ai legat de partea cu suferitul)si in al doilea rand am zis ca din cauza ei am scris,adica ea m-a "inspirat" sa-i spun asa...dar asta nu inseamna neaparat ca a facut-o facandu-ma sa sufar...poate din contra... :)

    Oricum,e bine de stiut ca mi-a citit cineva blogul,si nu este una din cunostintele mele...sau prietenii mei ;)

    Ah si apropo,cum ai gasit blogul?

    RăspundețiȘtergere

 

PhotoBlog